۳۰ مرداد ۱۳۹۳، ۹:۰۱

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

215 مبلغ همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع) به مساجد لرستان اعزام می شوند

215 مبلغ همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع) به مساجد لرستان اعزام می شوند

خرم آباد - خبرگزاری مهر: معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از اعزام 215 مبلغ بومی و غیر بومی علاوه بر روحانیون حاضر در شبکه تبلیغ استان برای سخنرانی و برگزاری مراسم شب شهادت امام جعفر صادق به مساجد لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد رضا غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: روز جمعه در شهرستان خرم آباد به مناسبت شهادت ششمین امام شیعیان مراسم ویژه ای در مصلای الغدیر این شهرستان و با سخنرانی حجت الاسلام اسکندری مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم و مشاور عالی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور برگزار می شود.

وی افزود: همزمان با این مراسم در شهرستان بروجرد نیز مراسمی با حضور روحانیون و اقشار مختلف مردم در مدرسه علمیه امام صادق (ع) برگزار و سپس به سمت امام زاده جعفر حرکت و مراسم نیز با برگزاری نماز دشمن شکن جمعه پایان می یابد.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه در سایر شهرستان های استان نیز مردم ضمن حضور در نماز جمعه از بیانات سخنرانان ویژه قبل از خطبه های نماز جمعه بهره مند می شوند گفت: در شب شهادت ششمین امام مظلوم شیعیان جهان در تمامی مساجدی که سازمان تبلیغات اسلامی امکان دسترسی و اطلاع رسانی به آنها را داشته باشد مراسم ویژه عزاداری برگزار می شود.

وی ادامه داد: صبح روز پنج شنبه نیز مراسمی به همین منظور با حضور مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی، پرسنل وکارکنان این اداره کل، شورای هیئات مذهبی استان و کانون مداحان استان در نماز خانه اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی و با سخنرانی حجت الاسلام دانشی رئیس عقیدتی - سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان برگزار می شود.

کد خبر 2354343

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha